lördag 3 oktober 2015

Baseball och ytterligare en vecka har sprungit iväg

I veckan fick jag tillbaka kriminologiprovet. Det gick väl sådär. Är inte supernöjd. Jag tyckte att essä-delen gick jättebra, vilket den gjorde. Av 25 poäng så missade jag bara 4 poäng. Men flervalsfrågorna fortsätter att ställa till det för mig. Snälla flervalsfrågor, gilla mig! Kommer ha det som mission att övervinna flervalsfrågorna till min sida, vi ska bli bästa kompisar innan det här är slut! Sedan hade jag mitt andra prov i psykologin. Första provet fick jag C på. Inte super, men heller inte dåligt. Självklart var det flervalsfrågorna som ställde till det för mig. Jag spikade dock essä-frågsdelen! I ledarskapen är det väldigt flummigt just nu. Eller det kanske snarare är så att det är oorganiserat och inte så uppstyrt, vilket får det att verka flummigt. Alla uppgifter vi gör på lektionen är givande, missförstå mig inte. Men det känns bara förvirrande. Hoppas att det tar sig!

Denna helg bar det iväg in till Cleveland för att se på baseball. Det var kallt och blåsigt, men väldigt kul. Eller, kul är nog fel ord då det inte är så mycket action i baseball. Men det var en intressant upplevelse!



USA, du slutar aldrig att imponera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar